Kindly fill in order form

Name:
Email Address:
Phone Number
Item code(s) and quantity
Shipping Address
Payment method Maybank2u
ATM cash deposit (Maybank)
Due of payment
Remarks to seller that you want to highlight?

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday

Dilemma PB or spanx??

ok, ni citer panjang sket sbb combine dilemma saya n experience CikAyu...

actually b4 saya beli PB, saya telah order 2 pcs spanx slim cognito pada verde yg nk pegi US... tp last minute cancel sbb saya dah mintak pendapat mommies yg pakai both spanx n PB... so lepas buat keputusan nk beli PB, saya terpaksa emial verde cancel order spanx huhu so sorry dear...

masa tu mmg menggila la baca sana sini pasal spanx n PB sbb dah xtahan tengok perut yg menggelebeh lepas bersalin kan baby Imran...

after berpuas ati ngan PB di entry ni , baru la saya buat decision utk join biz dengan Mun n Kak Mai pulak hehe...

ok, ni plak experience CikAyu kat bawah ni :D


Sekarang ni my turn pula nk cerita pasal Premium Beautiful. Kenapa, sebab saya pemakai setia Premium Beautiful Corset.....korang jangan muak ye, sepanjang entry ini, akan berkisar penulis blog ini yang sangat-sangat perasan tak hengat. Jangan muntah atau meraung sebab baca entry ini. Semua itu adalah tanggungjawab masing-masing. :-)

Alkisah, saya adalah pemakai SPANX yang tegar...apa itu SPANX?? Ni haaa cam gambar kat bawah ini or u can go to this ::LINK::







Saya tersangatlah suka dengan SPANX setelah saya terjumpa pasal bendalah ini di blog VERDE mengenai SPANX, tak silap saya tahun 2008, masa tu baru lepas bersalin kan Danisha. Tahun itu adalah sangat kritikal sebab badan saya membesar bagai JOHAN susu Dumex. Memang tak hengat punya besar.....Pula tu nak RAYA Malu sangat. Sebab saya jenis yang memang tak suka betul badan flabby sana sini, dah juga masa tu badan rasa lembik semacam, buncit sana sini. Kembang sana sini. So saya pun beli satu set dari kawan yang kebetulan duduk di US. Saya beli Higher Power Spanx yang cover dari atas tummy hingga ke peha. Masa tu memang desperate sesangat. Pakai Spanx memang best. Selesa sesangat. Tak terasa cam badan ni kena ikat dgn tali, kalau makan pun boleh sembunyikan bahagian memana yang memang buruk benor lah, kesian saya masa tu. Pula tu, saya pakai SPANX ni masa raya, pergh lagi lah seronok melantak tanpa peduli akan kehadiran lelemak dan babat di bahagian perut dan pinggang sebab pakai SPANX. syok....sampai saya beli lagi satu set, warna nude colour.



Higher PowerBut then, ada something yang saya tak puas hati about SPANX ni. Spanx banyak choices yang lain, u can choose any types that suits you best, tapi I feel something is not right about myself. Something that SPANX can't fulfil my desire to look good............SEBABNYA



SAYA MASIH LAGI BERBADAN
BESAR DAN GEMPAL



Spanx tidak menyelesaikan masalah saya. Spanx cuma membantu saya untuk menutup segala kelemahan yang ada di sebalik baju-baju yang saya pakai. Tiada fungsi lain. Saya suka materialnya, yang sesuai dengan suhu dan cuaca MALAYSIA yang panas dan lembab dan kadang-kadang kering ni. Saya ini pula memang suka makan, I enjoy everything about food, I adore the food, luv the food, memang makan buat hati say agembira....................mana tak gemuk kan, salah sendirilah kan.



tengok je gambor ni, mmg suka makan.



So I've go to find a solution. Fikir...fikir AYU, camner nak kurus balik ini. Saya kena realistic, walaupun berat saya before pregnant adalah 55kg saje, after deliver berat saya naik mendadak sampai cecah 66kg, memang melampaui batas kan. Exercise deknon, jogging, swimming, apa lagi, diet, minum yang tuk kurus badan tu. Nak gi slimming centre, bnyk pula pro & cons nyer..my sister advise me, kalau nak pegi, make sure you tak nak pregnant lagi, coz nanti badan u kembang balik, rugi duit kan. So tunggu lah yea slimming centre yang banyak melambak kat Kuala Lumpur ini....


Finally saya jumpa Salha. Beli Premium Beautiful Corset. Ala, corset yang tengah hot meletup-letup sekarang ini.



gambo ni before pakai PB. sampai ada kawan pesan, jangan pakai baju ni lagi, nampak cam saya pregnant. sediy i tauuu...
gambo ni sebelum memakai PB...lebar kan, dan gempal
Referring to my previous ::ENTRY:: , saya baru pakai Corset ini dlm 5 bulan lebih. Nak cite banyak-banyak perihal corset ini, saya rasa ramai dah tahu apa kebaikannya kan. Nanti you all boring pula kan.

Kalau pegi blog cam Hanis or Salha ada juga beberapa blogger yang lain cerita pasal corset ini kan...kelebihan dan kebaikan yang sangat menguntungkan dan berbaloi dengan investment.

Apa yang ditunggu lagi, meh kite tengok hasil dari pemakaian corset secara konsisten ini...

Gambar kiri tu memang saya tak suka tengok.....perut buncit. Pipi kembung. Lengan besar. Punggung jangan cakaplah you all, bagai nk pecah jeans tu. Tapi after pakai Corset ini, alhamdulilah. Banyak bantu saya untuk penurunan berat badan. Walaupun saya makan punyalah banyak kan....dah memang suka makan. Asal nak beli baju je stress, tension, sedih....memang membara je rasa marah sebab tak muat kan, dulu size XL, sekarang size M. Seronok sangat. Paling best, merampingkan pinggang yang tak ramping tu. Perut yang buncit pun boleh kempis tau.




After pakai PB for 3 months.....
Yang best pasal Corset ini membantu saya untuk meningkatkan metabolic saya yang semakin menurun, I even wear it during my workout in gym. Tapi bukan the whole set yea....kang pengsan pula tak leh bernafas. Tapi cuma Girdle sahaja. Dengan bersenam dapat mengaktifkan F.I.R (Far Infrared Rays) di girlde itu. Lagilah kuat berpeluh dan lagi lah cepat tisu-tisu lemak itu bertindakbalas. Amazing kan.




Dr Suraya tu yang memang dah kurus, cantik and slim tu pun pakai PB ini untuk maintenance sahaja, which is membantu untuk re-shape bentuk badan setelah mengandung dan bersalin. Sebab itu ramai ibu-ibu yang baru pas bersalin, tercari-cari set Premium Beautiful ini. Jangan heran tau, ada kawan saya baru pregnant 3 bulan, dah siap2 beli set Premium Beautiful. Dia kata pas bersalin nak pulun cantikkan badan.


Siapa kata, badan dah kurus takperlu pakai corset. My colleague yang kurus ni, baru je pas bersalin 5 bulan. Anak dah 2 yea.....terus beli corset nak pakai katanye nak maintain bentuk badan and perut biar kempis sentiasa. Percaya tak dia ni kurus sangat-sangat. Tengok je lah badan dia ni haa....

WOW, nak cite banyak pasal kelebihan corset ini memang tak cukup 1 entry sahaja tau. I do have one client, pakai PB dah 5 tahun, dia beli another set untuk tukar-tukar je setiap hari. Tanpa corset ini cam tak best je rasa pegi keje. Badan tak rasa cantik, padahal badan dia memang cantik sangat. Dah koyak girdle, pegi hantar repair, sampai dah maksimum nak repair girdle tu.

So apalagi, jomlah ber'Premium Beautiful'. Jom la kita kasi badan cantik & ramping.

contact me for free preview & consultation : ~


012-2230954

No comments:

Post a Comment