Kindly fill in order form

Name:
Email Address:
Phone Number
Item code(s) and quantity
Shipping Address
Payment method Maybank2u
ATM cash deposit (Maybank)
Due of payment
Remarks to seller that you want to highlight?

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday

Grolier - cultivate and stimulate brain


Happy Mother's day to all mommies in the world...


arini aku nk share pasal product Grolier yg dah aku beli sebagai pelaburan modal insan (cewahhh) untuk anak2 tersayang....


i know that i took 3 years nk buat decision nk beli product Grolier nih 
lamanya kan....  kalo nk tengok bleh baca entry ni (2009) dan ini...(2010)


so macam mana aku bleh 'terjebak' dengan Grolier nih lastly????
alkisahnya, aku kan beli buku2 utk Iyah masa Book Fair baru2 ni... dia sangat tekun membaca..
tambahan lagi bila abahnya khaskan meja utk membaca...


so aku rasa mcm IT'S THE TIME!!!!
so aku beli la buku2 yg aku rasa perlu untuk Insyirah dan Imran....



gamba kat atas ni termasuk ngan buku2 LADYBIRD dan BAcalah anakku, Al-Furqan dan Read Easy :)


1. I Wonder Why (24 vols.) - aku x ambik CD sbb dah ambik CD words, words, words... so yg nk aku plan aku nk explain to Iyah & Imran
2. My Disney Encyclopedia (9 vols.)
3. Disney Words, words, words CD 
4. Logico Primo - (20 vols. dalam setiap vol. ade 16 activity cards)
5. Logico Piccolo -  (20 vols. dalam setiap vol. ade 16 activity cards)
6. Smart Brain - 1 set
7. Fun Thinkers - 10 vols.
8. First Children Dictionary - 2 vols.
9. World Atlas - FREE GIFT sempena Book Fair 2012
10. Raise Your Child Self Esteem - 1 vols.
dan juga rak buku...

11. Disney Magic English  26 DVD and 26 activity book - (aku beli dr akak yg anaknya dah besar dan xnak guna lagi)

insyirah khusyuk selesaikan 'masalah' menggunakan Logico Primo...Logico Piccolo tu bile dah besar sket sbb activities lebih susah...



kacau je la ibu nih.... soh senyum nk amik gamba plak huhu...



then lepas dah siap, bleh check jawapan kat blkg activity card tuh... 
YESSS!!! betul semua... give me 5 ibu... (kasi semangat kat dia dan appreciate sbb betul semua)



ni la meja utk iyah 'beraktiviti...



bile menonton Magic English tu kena ikut sequence... so yg 1st adelah 'HELLO'.. Iyah now dah tau, about body language masa say Hello, Hi, dengan waving hand, shake hand, bow shoulder, etc...


so banyak benda dia catch up dalam 1 masa.... 
pada aku, mmg berbaloi la... dia amik buku I wonder why and suruh aku explain pasal kilat, hujan, etc... dalam ayat yg mudah, dia dapat jawapan.... 


dalam kete, dengan CD words, words, words... ade 3 bahasa... tp dia pick up mandarin LOL


Actually ade banyak lagi set nih, tp aku beli ikut kesesuaian umur anak aku jer dan jugak poket la, of course...
yg bestnya delah part bayaran sbb ade installment up to 24 months!!!!
mmg x terasa membayar tetiap bulan :p
dan layak di seluruh MALAYSIA
penghantaran adelah FREE di seluruh MALAYSIA including Sabah dan Sarawak

if overseas, kena byr cash la :p
(but Grolier kat Malaysia yg paling murah compared to other country)


di antara  set yg aku belum beli  lagi adelah 

1000 things you should know about - 10 vols.
Under the microscope - 8 vols.
Everything you need to know - 10 vols.
Body Science - 8 vols.
Science Experiments - 8 vols.
Flip the flaps - 8 vols.
logico maximo - 16 vols.
dan lain2....

so kalo korang nk dapatkan set Grolier ni, 
just call me 
012-2230954 
or email amalina.amir@yahoo.com.my

nanti aku bleh consult camner nk amik package yg bersesuaian...
sbb kalo salah amik package nnt x berbaloi sbb anak xleh guna plak...
aku x paksa pun utk beli haha



No comments:

Post a Comment